Levering

Vi pakker og leverer 7 dage om ugen - fri fragt fra 349 kr.

Vi gør alt hvad vi kan for at få din ordre hurtigt frem. Derfor pakker og afsender vi ordrer alle ugens 7 dage - inklusiv lørdage og søndage. 95% af alle vores ordrer med DAO leveres næste dag. Vælger du DAO hjemmelevering eller levering til en DAO pakkeshop, vil du derfor nu opleve, at dine ordrer kommer endnu hurtigere frem.

•  Hvilke distributører kan jeg få min pakke fra?

•  Hvor hurtigt får jeg mine varer?

•  Hvorfor kan jeg ikke følge min vare?

•  Min ordre står som afsendt, men jeg har ikke modtaget den?

•  Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når posten kommer?

Hvorfor er leveringsmetoden 'DAO hjemmelevering' ikke tilgængelig?

•  Hvordan sikrer I diskret levering?

•  Kan jeg afhente min pakke?

•  Leverer I til udlandet? 

Hvilke distributører kan jeg få min pakke fra?

I Danmark har vi følgende leveringsmuligheder: 

  • DAO PakkeShop - 29 kr. Fri fragt over 349 kr.
  • DAO Hjemmelevering* - 29 kr. Fri fragt over 349kr.
  • GLS PakkeShop - 39 kr. Fri fragt over 499 kr.
  • GLS Erhverv - 39 kr. Fri fragt over 999 kr.
  • Budbee Box - 39 kr. Ingen fri fragt.
  • PostNord Pakkeboks - 35 kr. Ingen fri fragt.
  • PostNord Hjemmelevering - 39 kr. Ingen fri fragt.

*DAO Hjemmelevering  - max 5 kg – max 55 cm i længde og max 120 cm i omkreds + længde

Levering til udlandet

Vi har desværre været nødsaget til at stoppe levering til andre lande, pga. stigende omkostninger til vores distributør. 


Hvad er DAO?

DAO står for Dansk Avis Omdeling, da firmaet også leverer morgenaviser. Levering af pakker sker derfor i de fleste tilfælde mellem kl. 01:00 til 08:00. Afvigelser fra dette kan forekomme.

Pakken leveres enten i postkassen eller ved din indgangsdør. Bor du i en opgang, eksempelvis 3. th., vil levering ske uden for din indgangsdør på 3. th.  
 
DAO distribution har nøgle til de fleste opgange i Danmark, fordi de også leverer morgenaviser. Har DAO distribution ikke nøgle til din opgang, vil pakken i stedet blive leveret til den nærmeste DAO Pakkeshop, og du vil få besked herom. Er der udsigt til regn eller sne, leveres pakken i en hvid plastikpose, så pakken samt indholdet ikke tager skade.

DAO er vores hurtigste leveringsform og de leverer 365 dage om året dvs. også i weekender og på helligdage. Du modtager besked på mail eller sms, så snart pakken er leveret på din adresse. 

Hvad er Budbee?

Budbee er vores nyeste leveringsform, hvor vi kan tilbyde levering til en box nær dig. De udvider løbende deres afhentningssteder.
Vælger du Budbee levering kan du forvente pakken leveret dagen efter afsendelse - dog afhenter de ikke pakker på vores lager i weekenden.

Budbee er en 100% fossilfri og smart leveringstjeneste, som leverer pakker til din ønskede Budbee Box. Du modtager en kode fra dem, når pakken kan afhentes. Du kan med fordel hente deres app, hvor du altid kan blive opdateret omkring din levering, og desuden kan du her kontakte deres kundeservice direkte hvis nødvendigt.


Hvor hurtigt får jeg mine varer?

Vi benytter DAO, GLS, Post Nord og Budbee til levering, og du vil derfor normalt modtage dine varer 1-3 hverdage efter din ordre er afsendt. Langt de fleste ordrer forlader vores lager samme dag, eller dagen efter de er afgivet, men der er forskellig leveringstid, alt efter om varen er på vores hovedlager eller fjernlager.

I sjældne tilfælde kan et produkt være udsolgt hos vores leverandør, hvilket forsinker din leverance. Vi bestræber os altid på at give vores kunder besked, hvis dette er tilfældet.

Du kan se en mere specifik leveringstid på de enkelte produkter på hjemmesiden. Vi sender i udgangspunktet altid din ordre samlet, hvilket er derfor et produkt med længere leveringstid vil påvirke din ordres samlede leveringstid.


Hvorfor kan jeg ikke følge min vare?

Dette kan skyldes, at pakken endnu ikke er modtaget hos vores transportør. Når pakken har fået en scanning hos transportøren, er den mulig at følge. Dette sker typisk i løbet af dagen for afsendelse. Prøv eventuelt senere på dagen igen. 


Min ordre står som afsendt, men jeg har ikke modtaget den?

Din pakke kan være forsinket hos transportøren af forskellige årsager. Modtager du ikke din pakke indenfor få dage efter afsendelse fra vores lager, så kontakt endelig vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen nærmere. Vær opmærksom på at Post Nord og GLS ikke leverer i weekender.

Står din pakke som leveret ifølge tracking informationen, men har du ikke modtaget den eller fået besked omkring afhentning, så er du også velkommen til at kontakte kundeservice for hjælp.


Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når posten kommer?

Er din pakke sendt med Post Nord og har postbuddet været forbi med din pakke uden held, afleveres en seddel i din postkasse, hvoraf det fremgår, hvilket posthus du kan afhente pakken hos. Kontakt derfor altid dit lokale posthus og hør om pakken ligger hos dem, også selvom du ikke har fået en seddel.  

Hvis pakken ikke bliver hentet inden for den anførte frist (normalt 14 dage), sendes pakken retur til os. Du vil herefter få en mail fra os, når vi har modtaget den retur.  

Er pakken i stedet sendt med DAO, vil den blive leveret i postkassen eller ved din indgangsdør uanset om du er hjemme eller ej. DAO leverer også morgenaviser, så levering sker derfor i de fleste tilfælde mellem kl. 01:00 til 08:00. Bor du i en opgang, eksempelvis 3. th., vil levering ske uden for din indgangsdør på 3. th.  
 
DAO distribution har nøgle til de fleste opgange i Danmark, da de også leverer morgenaviser. Har DAO distribution ikke nøgle til opgangen, vil pakken i stedet blive leveret til nærmeste DAO Pakkeshop, og du får besked herom.


Hvorfor er leveringmetoden 'DAO hjemmelevering' ikke tilgængelig?

Hvis du ikke kan vælge DAO hjemmelevering under bestillingsprocessen, er det fordi der er en vægtgrænse på 5 kg ved denne leveringsmetode. Vejer din ordre over 5 kg, vil du derfor ikke kunne få den levereret hjemme med DAO. 

Pakken må desuden ikke være større end:

DAO Hjemmelevering krav til størrelse

Hvordan sikrer I diskret levering?

Vi fremsender altid i neutral emballage. Det eneste der fremgår af forsendelsen, er afsendernavn "Med24.dk". På kontoudtoget du eventuelt modtager fra din bank i forbindelse med din betaling, vil der ligeledes kun stå "Med24.dk / Blue Medico", som er vores selskabsnavn. Det kan derfor på intet tidspunkt gennemskues, hvad der er i pakken. 


Kan jeg afhente min pakke?

Ja, du kan i ordreforløbet vælge afhentning på vores lager, som er gratis ved køb over dkk 349,00. Du modtager en besked på mail, når din ordre er klar til afhentning.

Du kan afhente din pakke på vores lager i Løkken:
- Mandag-torsdag 08:00-18:00
- Fredag 08:00-15:00
- Lørdag-søndag 08:00-12:00

Der er desværre ingen salg direkte på adressen.


Fri fragt over 349 kr.

Til DAO PakkeShop & med DAO Hjemmelevering

30 dages fortrydelse

30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen. (Gælder ikke håndkøbslægemidler)

Medlemsbonus

Du opsparer bonus hver gang du handler i shoppen.

Kundeservice

Kontakt os på tlf. +45 7199 9817 eller pr. e-mail info@med24.dk.

Gør som 300.000 andre!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner, produktnyheder og eksperttips til en sund livsstil.